Pakej Catering Di Kuantan

Pakej Catering Murah Hanya RM55 perpax untuk 1000pax. Pakej Catering untuk Majlis Perkahwinan dan Majlis Keramaian.


Kama Catering Home Facebook

Jun 11 2021 Pakej Trip Pulau Ular Kuantan Pahang Lucky Homestay.

Pakej catering di kuantan. Asa Catering Malaysia beroperasi di Kuantan Pahang. Bagi Sebarang Pertanyaan Sila Hubungi Dj Gmiey 012-982 5403 012-982 5409. Jika anda ingin kami menguruskan majlis perkahwinan anda kami syorkan anda pilih pakej perkahwinan lengkap yang kami sediakan di bawah.

Aug 12 2014 Kami di QRJs Catering yg berdaftar di bawah QRJs Enterprise CA0211812-P No tel 012-4074544 menyediakan perkhidmatan katering termurahjimat dan berkualiti di sekitar kuantan dan kawasan berhampiran. CATERING BUDGET KUANTAN Pakej serendah RM6 RM6 jerrr Assalamualaikum warga kuantan. Menyajikan masakan menyelerakan dan service memuaskan.

Percuma kanopi ais-cream bubur kacang Kek 3 tingkat Fotografi Pelayan mengikut pakej Katering. Kami menyediakan perkhidmatan KATERING TERMURAH di KUANTANKEMAMANMARAN JENGKATEMERLOHCHENORCHINIMENTAKAB. Like jika Mahu Pakej Katering Kahwin Terbaik di Kuantan.

Tempahan 1000 pax ke atas mengikut pakej-pakej yang disyaratkan layak menerima pakej. Kami akan uruskan dari katering hinggalah ke pelamin. Untuk keterangan lanjut hubungi 0129227655.

Harga serendah dari Rm6 keatas sahaja. Kami menyediakan perkhidmatan andaman rekaan pelamin sewaan baju pengantin canopy catering. Kami beroperasi di seluruh Kelantan.

Catering kami ingin menawarkan pakej budget tp nmpk mewah. PAK ZAIN KATERING juga menyediakan lain2 pakej katering yg lengkap. Jom Tengok Pakej Perkahwinan Lengkap Yang Kami Tawarkan.

Katering murah kuantan assalamualaikum selamat sejahtera kami di qrjs catering yg berdaftar di bawah qrjs enterprise ca0211812 p no tel 012 4074544 menyediakan perkhidmatan katering termurahjimat dan berkualiti di sekitar kuantan dan kawasan berhampiran. Zacks Catering mempunyai dua cawangan restoran iaitu Zacks Corner yang terletak berdekatan dengan Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan dan di Food Court Maahad Tahfiz Negeri Pahang Tanjung Lumpur. Pak Zain Katering Katering di Kuantan Pahang.

Pakej Katering Perkahwinan Dewan Hanya RM85 perpax untuk 1000pax. Lain-Lain Pakej Pakej Student RM 450pax Nasi ala Kak Wook-Nasi Putih-Ayam Goreng-Gulai Dalca. 1 berbicara tentang ini.

Laman Facebook Mama Tok Catering. PAK ZAIN KATERING juga menyediakan perkhidmatan kanopi PA System dan lain-lain. Canopy Katering di Kuantan Pahang.

PAK ZAIN KATERING menyediakan pakej katering perkahwinan serendah RM650 per pax. Pakej Kahwin Budget Murah di Kuantan. Kami menawarkan khidmat lengkap untuk majlis-majlis keramaian.

Promosi Katering dari QRJ Catering CA0211812P. Hubungi 019 983 8500. Serahkan sahaja kepada kami.

Cafe Garden Catering Kuantan Pahang Kuantan. Antara pakej dan perkhidmat yang di tawarkan kepada anda ialah. Kami menyediakan pakej-pakej menarik dan harga mampu milik untuk setiap majlis.

Tempah makanan anda sekarang Pilih menu anda Pilih menu kegemaran anda dan CHECKOUT Hantar ke Whatsapp Bayaran Buat pembayaran atau pilih Cash on delivery COD HantarAmbil Anda boleh pilih untuk kami hantar ke lokasi anda atau ambil di restoran Menu yang disediakan Kami beroperasi dari jam 11 pagi hingga 7 malam setiap hari Kami menyediakan. PAKEJ MAHLIGAIRM1790Minimum 1000 PaxMENUNasi Briyani Nasi. Pakej Catering Perkahwinan Canopy Hanya RM85 perpax untuk 1000pax.


Imah Catering Canopy Home Facebook


LihatTutupKomentar