Pakej Melancong Ke Guilin Guangzhou Dan Yangshuo

Memang dah lama nak cuba pengalaman melancong ke negeri China. Nov 06 2017 Kali pertama ke negara China.


Pakej 6h5m Panoramic Guilin Guangzhou Pakej Percutian Guilin Guangzhou Rm2 579 Lawatan Ke Guilin Yangshuo D Summer Travel Destinations Guilin China Travel

Pakej ini dibawakan oleh kembara sufi travel tours sdn bhd apa yang menarik syarikat ini memang sudah terkenal dengan kesungguhan menjaga kebajikan ahli rombongannya dalam segi kemudahan ibadah dan makanan yang halal.

Pakej melancong ke guilin guangzhou dan yangshuo. KAMI MENAWARKAN PAKEJ-PAKEJ PERCUTIAN DENGAN HARGA YANG SANGAT BERPATUTAN. Autumn With Colorful Foliage 12 By Lanjee Chee Linkedin Profile Linkedin Tips Online. Guangzhou adalah bandar ketiga terbesar di China selepas Beijing dan Shanghai.

Aug 18 2017 Alhamdulillah syukur nikmat pada yang esa. Makan tengah hari di restoran tempatan dan meneruskan perjalanan ke Yangshuo. Shan Lake Scenic Area Jade Shop Liu San Jie Park and Zhengyang Pedestrian Street.

Tips melancong ke jepun tokyo saya tak beli jr pass disebabkan saya travel ke kawasan sekitar tokyo dan negeri berdekatan sahaja dalam masa 5 hari. Pakej Halal Muslim ini antara pakej melancong yang popular di Guilin dan menjadi pilihan ramai pelancong Malaysia ke sini. Tempah tiket anda sekarang ke Guilin Travel and Holidays untuk percutian seterusnya.

Kali ini MrJocko nak kongsi pengalaman Melancong Ke Guilin Pakej Halal Muslim Fubo Scenic Area Guilin di bawah kendalian syarikat Travel Agency. Pakej 6h5m Panoramic Guilin Guangzhou Pakej Percutian Guilin Guangzhou Rm2 579 Lawatan Ke Guilin Yangshuo D Summer Travel Destinations Guilin. Pakej kami termasuk hidangan halal atau mesra muslim dengan selera tempatan.

Ramai ahli perniagaan dari seluruh dunia datang ke sini untuk berniaga dan mengambil terus harga borong dari China. Pakej Percutian Ke Sabang 4 Hari 3 Malam Pakej Melancong Ke Aceh Dan Pulau Weh Selama 4 Hari 3 Malam Di 2020 Malam. Tips survive di tokyo dengan hanya rm300.

Pakej Muslim ke Guilin Yangshuo 6H5M - Terokai keindahan Guilin China. Memang dah lama nak cuba pengalaman melancong ke negeri China. Kali ini peluang Melancong Ke Guilin Pakej Halal Muslim KSB Travel and Tours Sdn Bhd selama 6 hari 5 malam.

Pakej 6h5m Panoramic Guilin Guangzhou Pakej Percutian Guilin Guangzhou Rm2 579 Lawatan Ke Guilin Yangshuo D Summer Travel Destinations Guilin China Travel. DAY 03 - YANGSHUO GUILIN BLD Transfer back to Guilin. Nov 07 2017 Mungkin tak ramai yang pernah ke Guilin dan betul-betul hayati destinasi rare negara China ini.

Pengalaman yang cukup bermakna sebab jelajah 4 bandar sekaligus iaitu Shenzhen Guangzhou Guilin dan Yangshuo selama 5 hari 4 malam. DAY 02 - GUILINYANGSHUO BLD After breakfast sightseeing to Li River Cruise Silver Cave Silk Shop and West Street. Pakej Percutian Guangzhou Shenzhen kami merupakan pakej gabungan antara lawatan ke Guanzhou dan Shenzhen.

Pada 27 Ogos 2017 telah selamat trip pergi dan balik ke China 4 Bandar. Pakej Halal Muslim ini antara pakej melancong yang popular di Guilin dan menjadi pilihan ramai pelancong Malaysia ke sini. Pakej Melancong Ke Vietnam Ho Chi Minh Arba Travel Tours Youtube.

4H3M Lawatan Muslim Guilin dan Yangshuo 4H3M Lawatan Muslim Guilin dan Yangshuo. Antara destinasi wajib diterokai adalah di tembok besar china di beijing lawatan shopping mall Guangzhou dan keindahan pemandangan di Xian. 23 Feb 2019 Bertolak ke Yangshuo dan setibanya di sana.

Pakej Melancong Ke Jepun. PAKEJ Melancong MURAH Meletops Shah Alam Malaysia. Pakej percutian murah private tour melancong ke korea 2019 dan 2020 dari rm 1099 seorang.

Guangzhou adalah pusat perdagangan utama dunia. Bercuti bersama keluarga kawan-kawan dan nikmati makanan halal yang sedap. Dapatkan pakej percutian termasuk dengan penerbangan atau pakej ground anda secara online sekarang.

1 jam untuk menikmati keindahan pemandangan teragung dari Guilin ke Yangshuo. Ia mungkin tidak sepopular Beijing Guangzhou atau Hong Kong tetapi ia ada keunikkan tersendiri. Semakin lama semakin ramai yang mampu ke negara matahari terbit jepun.

Tempah sekarang dengan D Asia Travels untuk kadar istimewa. Visit Yushan Paek Medicine Store Rong. Untuk perlepasan 26 Jan.

Pakej 6h5m Panoramic Guilin Guangzhou Pakej Percutian Guilin Guangzhou Rm2 579 Lawatan Ke Guilin Yangshuo D Summer Travel Destinations Guilin China Travel. Tempah sekarang dengan D Asia Travels. DAY 04 - GUILIN BLD.

Sebelum bertolak ke Yangshuo tetamu di bawa ke Yao Mountain yang merupakan pergunungan tertinggi dan terbesar di bandar Guilin serta berpeluang menaiki kereta kabel disini. Pakej Shenzen Guangzhou Yangshuo Guilin 6d4n Umrah Hotel Anjum Jimat Dekat 100 Tak Berpindah Pakej ke China kami adalah pakej muslim lengkap dan fokus kepada pengalaman lawatan must visit tempat solat dan makanan halal sepanjang berada di negara ini. Pakej Muslim 5H4M Guilin Yangshuo - Tempah pakej muslimah eksklusif ini di Guilin China.

Tempah pakej melancong anda ke Guilin dengan Tripfez. Getaran dengan budaya dan warisannya.


Pin On My Travel


LihatTutupKomentar