Pakej Percutian Ke Negara Balkan

Melancong ke Mesir bersama Kembara Sufi. Tripkekawan kelana Balkan 8 negara dari Bosnia Montenegro Albania Macedonia Bulgaria Romania Hungary Croatia dan kembali ke Bosnia.


Kuantan Pahang November 2018 Kuantan Pahang Family Vacation

Pakej Pelancongan Muslim Dalam.

Pakej percutian ke negara balkan. 5 Tarikan Paling Popular TERKINI Oleh. Pergunungan Balkan meregang dari Sempadan Serbia-Bulgaria hingga ke Laut Hitam. Top 30 Forbes Asia.

Kami menyediakan banyak tarikh untuk anda pilih mengikut kesesuaian anda. Pakej 5 Negara Balkan 2020 ini akan memudahkan anda serta jimat. Dapatkan pakej percutian daripada Wiya Travel seperti ke Korea Beijing Eropah dan banyak lagi tempat-tempat percutian yang menarik.

Luar Negara Oleh ARBA Travel. ZAGREB SPMM Lawatan di sekitar bandar Zagreb bersama pemandu pelancong tempatan. KUALA LUMPUR ISTANBUL SKOPJE MDKMTMM.

Di jamin best dan berbaloi. Bulgaria adalah sebuah negara Balkan dengan rupa bumi yang merangkumi garis pantai Laut Hitam pedalaman. Oct 30 2020 HARI 4.

Pakej Percutian Turki Aturcara Cadangan 10 Hari 7 Malam REKOMEN Oleh. PAKEJ TAMBAHAN-beserta dengan rantau dan lokasi dari Pakej Balkan DURASI. SKOPJE OHRID SPMTMM Sarapan pagi di hotel dan daftar keluar lawatan pertama adalah Tetovo Colorful Mosque dan Arabati Baba Tekke.

Malam ini kita akan makan malam pertama bersama serta sesi ice breaking untuk mengenali kesemua ahli keluarga Balkan kita yang baru. Sila pilih destinasi percutian anda. Kami mempunyai banyak pilihan pakej percutian ke luar negara yang pastinya akan memikat hati anda untuk memilihnya.

Fakta tempat menarik di Bulgaria. Dalmatia Istria Itali LOKASI. Jika jemaah memerlukan passport untuk ke luar negara perlulah dimaklumkan kepada.

Hari 1 Zagreb Selamat datang ke Croatia. Penerbangan pergi balik Kuala Lumpur - Zagreb. Nak Pakej Ground Sahaja.

Masa lapang untuk membeli belah. Memenangi Anugerah Top 30 SME Corp. Dapatkan promosi pakej-pakej percutian menarik terus ke e-mel anda.

Pada lewat petang tiba di Bihac Bosnia. Dubrovnik Split Trogir Zadar Taman Negara Krka Taman Negara Tasik Plitvice Rovinj Motovun Porec Pula Taman Negara Brijuni Venice PETA. Nama E-mel Hantar Form is.

Percutian anda bermula di ibu negara Zagreb. Pakej-pakej pelancongan sentiasa dikemaskini dan anda boleh mendapatkan tawaran-tawaran menarik yang disediakan. Setiba di Ohrid lawatan sekitar bandar Ohrid yang merangkumi StPantelejmon Chruch Sofia Church Ancient Theater Samuil Fortress Imaret Halaveti Hayati Tekke Plane Tree Square.

BERMULA PENERBANGAN BULAN JUN 2019 Semua Jemaah Pakej Pelancongan Adalah DIWAJIBKAN untuk menghantar Passport Original ke Ibu Pejabat Andalusia Travel Unit Holidays Passport Original boleh dihantar seawal 45 HARI sebelum penerbangan bersama pembayaran penuh pakej. Tempat Menarik Di Bulgaria. Feb 24 2018 Seperti tajuknya Balkan merupakan satu semenanjung dan kawasan budaya di Eropah Tenggara dengan sempadan berbeza.

10 Hari 7 Malam. Dari Zagreb kita akan terus ke sebuah negara jiran iaitu Slovenia. Herzegovina Bulgaria Croatia Greece Macedonia Montenegro Romania Serbia Slovenia dan sebahagian.

Jom ke Balkan melihat keindahan 5 Negara. Perjalanan lebih kurang 2 jam setengah. Negara-negaranya adalah Albania Bosnia.

Bersama menerokai Negara. Pakej Balkan 5 Negara. Makan malam di hotel.

Lawatan ke Pusat Islamik di Zagreb menikmati makan tengahari dan bergerak ke Plitvice Lakes. Termasuk tarikh yang agak banyak untuk sesetengah musim.


Pin On Family Vacations


LihatTutupKomentar