Senarai Pakej Astro Dan Harga

Diskaun tambahan RM10 Multiroom RM40bulan x 6 bulan. Harga termasuk 0 GST.


Promosi Daftar Pasang Baru Astro 2020

Berikut dikongsikan informasi terperinci berkaitan untuk rujukan anda.

Senarai pakej astro dan harga. Namun ia boleh dibatalkan jika terlewat bayar bil hingga akaun astro disekat menukar ke pakej lain atau membatalkan servis astro. Nikmati saluran premier terbaik untuk drama Korea yang paling menawan rancangan talk k-pop terkini rancangan realiti korean. Anda akan dapat Starter Packs Pilih dari Mustika Chakravarthy New Emperor Termasuk BabyTV Family Chuen Min pack.

Astro GO Eksklusif Saluran-saluran ini tersedia untuk ditonton secara eksklusif di aplikasi Astro GO mengikut langganan pakej sedia ada. Astro Ultra memandangkan ia hanya boleh ditonton di aplikasi Astro GO buat masa ini. - Daftar PERCUMA tanpa deposit - Set dekoder Astro PERCUMA.

Harga termasuk caj pemasangan RM100 dan baucer prabayar RM20 1 Tahun Jaminan. Cara Melanggan Saluran TV Harga. Termasuk 6 Cukai Perkhidmatan yuran pemasangan RM100 baucar prabayar RM20.

Dekoder MODEL BARU Modem WiFi Router PERCUMA. Harga tertakluk kepada 6 Cukai Perkhidmatan. Saluran digital hiburan pembelajaran dan informasi tanpa yuran bulanan.

Dapatkan NJOI Box pada harga RM399. Pemasangan RM 60 Dekoder biasa Percuma Astro GO Harga pemasangan termasuk set dekoder pi. Dec 07 2020 Astro Njoi.

Untuk melihat senarai pakej atau keterangan lanjut sila hubungi kami. Lihat promosi rebat 100 celcom jika anda bercadang mahu berpindah ke rangkaian celcom dalam masa terdekat. Selepas itu harga biasa RM50 dikenakan.

Atau pilih pakej langganan anda dan daftar secara online dengan mengisi borang yang disediakan di bawah. Ini bermaksud kita cuma perlu bayar ketika mula melanggan. Harga yang dipaparkan adalah tertakluk kepada 6 SST.

- Pakej minima RM4235 - Ada rebate RM2650 x 24 Bulan jika langgan pakej lebih RM80 - Daftar PERCUMA tanpa deposit - Set dekoder Astro PERCUMA Promosi 3 - Siap pasang RM60 - Kontrak 2 tahun - Pakej minima RM6500 biasa RM85 - Ada rebatediskaun RM7 x 24 Bulan bulanan bayar RM58 sahaja. Ini ialah senarai harga pakej dan senarai chanel yang astro ada untuk pilihan anda semuaAnda boleh memilih mengikut kegemaran anda dan kemampuan anda. Pilih pakej anda dan klik butang whatsapp di bawah untuk daftar astro secara percuma.

May 01 2021 Berikut senarai terkini pakej internet jalur lebar fibre terbaik untuk rumah bagi tahun 2021 di Malaysia. Harga runcit adalah RM399. Senarai ini dibuat untuk membantu anda membuat pilihan nak ambil pakej internet mana satu untuk kegunaan seisi rumah.

Data unlimited tanpa kuota. Harga berubah dari semasa ke semasa. Pelanggan akan mendapat rebat tambahan RM10 selama 6 bulan.

Harga diskaun jika ada sah untuk pelanggan baru dalam tempoh kontrak 24-bulan. Njoi adalah servis TV satelit percuma daripada Astro. Ramai orang nak tahu cara langgan Astro Njoi sebab ia adalah lebih murah dan menjimatkan berbanding pakej Astro yang biasa.

Left 4 dead 2 beta laptop acer swift 3 harga latihan industri di perak led tv 32 inch price in india lenovo tablet price in malaysia legrand 3 phase db box price laneige water bank eye gel ex review lenovo vibe s1 price in malaysia. Nombor saluran yang dipaparkan di bawah tidak boleh diakses di Astro TV Box Astro Byond Astro Ulti. Diskaun bermula pada bil bulan ke 2 dan akan dapat sehingga 24 bulan.

30Mbps 50 saluran TV. Nikmati fleksibiliti dengan NJOI Prabayar. Ultra Box PERCUMA untuk pelanggan pakej Astro yang melebihi RM100.

Plan Internet disatukan dengan harga lebih jimat. Cara Melanggan Saluran TV Harga. Senarai Pakej Astro Dan Harga.

Lagi satu langganan Njoi ini hanya mengenakan sekali caj sahaja iaitu untuk pemasangan dan dekoder. Menurut laman web rasmi Astro di bawah adalah senarai harga runcit yang disyorkan kepada pelanggan untuk membeli. Drama filem dan komedi melayu 24 jam maharaja lawak dan lain - lain termasuk siaran HD RebatDiskaun bulanan RM 10 selama 3 bulan jika melanggan Sport Pack.

Daftar astro anda dengan salah satu cara di bawah.


Harga Pakej Astro My Klik


LihatTutupKomentar